Bilgi Bankası: Bölümler
Müşteri Hizmetleri
Yazar Oğuzhan Deniz on 14.10.2016 09:30

Müşteri Hizmetleri Yönetimi

 

Müşteri hizmetleri sayfasını düzenlemek için öncelikle ''Müşteri Hizmetleri Kategorisi'' oluşturmanız gerekmektedir.

 


''Yönetim Paneli > Bölümler > Müşteri Hizmetleri > Kategoriler <'' sayfasına gelerek, kategori oluşturmak için ''Yeni'' butonuna tıklıyoruz.

 

 

1-Yeni bir müşteri hizmetleri karegorisi eklediğinizde 7'inci adımdaki satırı oluşturur.

2-Mevcut müşteri hizmetleri kategorilerinizi düzenlemenize olanak sağlar.

3-Seçtiğiniz müşteri hizmetleri kategorinizi silersiniz.

4-Eğer çok fazla müşteri hizmetleri kategoriniz varsa, bunlar arasında filtreleme yaparak seçimi daraltabilirsiniz.

5-Yaptığınız Aktif/Pasif işlemlerini anında görüntüleyemediğinizde sayfayı yenileme işlemi yaparak güncelleyebilirsiniz.

6-Birden fazla dil kullanıyorsanız, müşteri hizmetleri sayfanızın sitenizin ön yüzündeki diğer dillere ait görünüm dillerini bu sekmeden düzenlersiniz.

7-Yeni eklediğiniz kategorinin ismini girmenizi sağlayan alan.

8-Yeni ekleyeceğiniz kategorinin müşteri hizmetleri kategorisi alanında hangi sıralamada görüneceğini belirlersiniz.

9-Eklediğiniz müşteri hizmetleri kategorisinin aktiflik/pasiflik durumunu değiştirebileceğiniz alan.

10-Yaptığınız işlemleri kaydedersiniz.

 

Yukarıdaki işlemleri gerçekleştirdikten sonra, kategorimizin altına yazı eklemek üzere ''Yönetim Paneli > Bölümler > Müşteri Hizmetleri > Müşteri Hizmetleri < Sayfasını ziyaret ediniz.

 

 

1-Yeni bir müşteri hizmetleri yazısı eklemek için ''Yeni Ekle'' butonuna tıklayınız.

2-Mevcut müşteri hizmetleri yazılarınızı düzenlemek için kullanacağınız buton.

3-Eklediğiniz herhangi bir kategoriye ait müşteri hizmetleri yazınızı silmeniz için kullanacağınız buton.(Silinen müşteri hizmetleri yazıları geri getirilemez.)

4-Müşteri hizmetleri yazılarınız arasında filtreleme yaparak seçiminizi daraltabilirsiniz.

5-Sayfada yaptığınız değişiklikleri göremiyorsanız yenile butonunu kullanırsınız.

6-Birden fazla dil seçeneğini kullanıyorsanız, farklı dillerde içerikleri girmek üzere kullanacağınız buton.

7-Eklediğiniz müşteri hizmetleri yazılarınızın bulunduğu kategoriler...

8-Kategorileriniz altında müşteri hizmetlerinizin sıra numaraları. Her kategori yazısı kendi içinde sıralandırılır.

9-Eklediğiniz müşteri hizmetleri yazınızın başlığı.

10-Eklediğiniz müşteri hizmetleri yazınızın özeti.

11-Eklediğiniz müşteri hizmetleri yazınızın aktiflik durumu. Eğer pasif olursa site üzerinde görünmeyecektir.

 

Yeni bir müşteri hizmetleri yazı detayı eklemek için aşağıdaki işlemleri gerçekleştiriniz.

 

 

1-Makalemizin başında eklediğiniz kategori alanı, ekleyeceğiniz müşteri hizmetleri yazısının hangi kategori altında görüneceğini ilgili downmenu altından seçebilirsiniz.

2-Müşteri hizmetleri yazınısın site ön yüzünde görüneceği başlık.

3-Müşteri hizmetleri yazınızın diğer yazılara göre hangi sırada duracağını belirteceğiniz sıra no alanı. (Boş bırakırsanız, sistem alfabetik olarak işlem gerçekleştirir.)

4-Eklediğiniz müşteri hizmetlerinizin aktif/pasiflik ayarı.

5-Editör... Editör üzerinden çeşitli işlemler geçrekleştirebilrsiniz. Herhangi bir tablo ekleyebilir ya da Word dosyasında hazırladığınız bir yazıyı ekleyebilirsiniz, videolarınızı /iframe kodlarınızla ekleyebilir ve müşterilerinize istediğiniz şekilde sunabilirsiniz.

 

Eklediğiniz müşteri hizmetleri yazısını görüntülemek içinse aşağıdaki sayfayı ziyaret etmeniz gerekmektedir.

 

''Yönetim Paneli > Tasarım > Blok Yönetimi > Bulunduğunuz Sayfa: Müşteri Hizmetleri <'' bu sayfada ''Görünüm'' butonuna tıklayarak müşteri hizmetleri sayfanızın müşterilerinize nasıl göründüğünü görebilirsiniz.

 

 

 

Aynı işlemler v3 içinde geçerlidir. Sadece panel tasarımında değişiklikler bulunmaktadır ancak işleyiş aynıdır.

 

''BLOK YÖNETİMİ'' sayfasıyla ilgili makale ve videolara ulaşmak için aşağıdaki makalelerimizi ziyaret edebilirsiniz.

http://destek.tsoft.com.tr/Knowledgebase/Article/View/152/0/blok-yonetimi-etm-vdeosu-14-dakika

http://destek.tsoft.com.tr/Knowledgebase/Article/View/258/0/html-blok-le-gorseller-oluturmak-ve-yaymlamak

http://destek.tsoft.com.tr/Knowledgebase/Article/View/206/0/mteri-hizmetleri

 

 

(1 oy)
Bu makale faydalı oldu
Bu makale faydalı olmadı

Yorumlar (0)
Yorum Yazın 
 
Adınız Soyadınız:
E-Posta:
Yorumlar:
T-Soft e-ticaret sistemleri