Sanal Pos Provizyon Hatalarının Bankalara Bildirilmesi
Yazar on 30.11.2011 21:10

 Yönetim panelinden sanal poslarınızdan yapılan çekim provizyonlarını ve çekim yapılamayanlar için hata raporlarını görebilir ve bankaya kolay bir şekilde bu raporları iletebilirsiniz.

Sanal pos loglarını görmek ve yönetmek için;
Yönetim Paneli > Sipariş > Ödeme Seçenekleri menüsüne giriniz.
Açılan sayfadaki “Sanal Pos Provizyon Raporları” butonuna tıklayınız.
Açılan sayfada “Provizyon Log Listesi” penceresi açılacaktır.

Bu pencerede yapılan çekimlerin ve başarısız olan çekim denemelerinin her biri ayrı bir kayıt şeklinde oluşur.
Eğer “Onay” sütunu altındaki durum buton rengi “yeşil” ise çekim yapılmış demektir.
Bu buton rengi “kırmızı” ise çekim yapılamamış demektir.

Provizyon Log Listesi penceresinde çekimlerin ya da çekim yapılamamış işlemlerin detaylarını genel hatları ile inceleyebilirsiniz.
(Çekimin kaç taksit olduğu,hangi sanal posdan işlem geçildiği,işlem tipini(3D/düz),işlem numarası vb.)

 


 


Loglarla ilgili daha detaylı inceleme yapmak ve bankaya sorun bildiriminde bulunmak için,

 
ilgili kaydın “İncele” butonuna tıklayınız.
Açılan sayfada işlemin tüm detaylarını inceleyebilirsiniz.
Eğer bankaya sorun bildiriminde bulunmak istiyorsanız,
Aynı sayfada sizin adınıza oluşturulmuş bankaya gönderilmek üzere hazırlanmış bir mail içeriği bulunur.
Sizin tek yapmanız gereken “Hatayı İlet” butonuna tıklamaktır.
Böylece mail bizim sistemimizde kayıtlı olan ilgili bankanın destek departmanına iletilecektir.

 

(4 oy)
Bu makale faydalı oldu
Bu makale faydalı olmadı

Yorumlar (0)
Yorum Yazın 
 
Adınız Soyadınız:
E-Posta:
Yorumlar:
T-Soft e-ticaret sistemleri